Familjen Hultgren hälsar dig välkommen!

Vi hoppas att du ska trivas hos oss.


torsdag 16 juli 2009

Tyvärr inget än...

Jag är ff hemma!

Men natten har varit lite annorlunda. Jag vaknade vid 2 av en förvärk. Den var inte kraftig eller långvarig men jag var även kissnödig så jag gick upp (och ner på toa). När jag sedan gick och la mig började bebben röra sig. Detta är ganska ovanligt så där mitt i natten. Litegrann ibland när jag varit uppe, men inget långvarigt. Nu höll hon på i nästan tre timmar! Och inte bara lite småkluckande utan värsta discodansen! Jag tänkte ett tag att hon kanske försöker vända sig! :o När jag klappade och gosade tillbaka blev hon lugn, men så fort jag försökte somna om kickade hon igång igen. Jag blev ganska snart klarvaken och vi låg där vakna mellan 2 och 5... Inga värkar. Bara lite, lite molande ett par gånger. Märkligt.

Idag ska vi vara så wild and crazy att vi åker till Göteborg! Det var väl vågat!? Nä, det är nog ingen större fara. Det tar 45 minuter tillbaka om det skulle sätta igång. Och då får vi väl ringa Göran och Barbro på vägen så får de möta upp vid förlossningen och ta hand om grabbarna. Vi ska åka till Naturhistoriska muséet. Max blev jätteglad över det. Alex var mer skeptisk, men när vi målat upp en bild om hur det nästan är som filmen Natt på muséet så blev han nyfiken. Han och jag ska leta efter guldtavlan!



Jag tar med kameran och visar er hur det gick...

Ha en bra dag!
Kram
E.

1 kommentar:

Malin sa...

Hej!
Inget än alltså!?! om du inte åkt in under dagen vill säga =)
Vi skulle ju komma och titta på lördag, så nu får du nog ta å trycka på lite granna!!
Vi hörs, ta hand om er! Malin