Familjen Hultgren hälsar dig välkommen!

Vi hoppas att du ska trivas hos oss.


söndag 5 juli 2009

Söndag med lite svalare väder minsann.

Idag har vi haft fint besök från Bollebygd. Marie och Anders med sina synnerligen välskapta och söta små flickor Agnes och Ines kom hem till oss. De är så gulliga... alltså barnen. Nåja, Marie och Anders är rätt gulliga de med, men det känns ju fånigt att skriva det... och så gjorde jag precis just det! Knasigt!

OBS! Detta skriver jag inte bara för att jag vet att du läser min blogg, Marie. Jag tycker faktiskt att du har söta barn!

Vi satt tappert ute och åt fast det regnade. Men till slut blev det lite väl ihållande och vi gav upp. Jag gjorde en smarrig kycklingpaj som jag hittat på en blogg. Jag återkommer med receptet.
Efter ett tag kom Tilde hem från kusten och hade med sig roliga "figurballonger". Thomas blev förste ballongsnurrare och efter några försök lyckades han riktigt bra...

...med att göra en hund!

Och så glada blev vi allihop för det!
Talang 2010 kanske...?
Kram
E.

Inga kommentarer: