Familjen Hultgren hälsar dig välkommen!

Vi hoppas att du ska trivas hos oss.


söndag 19 juli 2009

Saker jag grubblar på...

Idag såg vi något som jag funderar över. Vi körde förbi en gubbe... eller äldre man, på en cykel. Han såg pigg och fräsch ut och cyklade hurtigt i en uppförsbacke. När vi passerade såg vi att han hade ett rep kring midjan. Repets andra ände satt fastknutet i cykeln... Varför?

Jag har grubblat en del på detta. Kanske för att jag inte har så mycket mer för mig. Men visst är det märkligt?!

I förmiddags fick vi besök av Anja med sina två små grabbar, Elton och Mille. Eller Milton som Alex så käckt slog ihop det till. Jag fick en härlig stunds tidsfördriv. Man kan ha det bra mycket värre än att gosa med en liten 3-månaders Mille! Mysigt!

Nu ska jag lägga mig i soffan och läsa Aftonbladets söndagsbilaga. Det är full fart i magen just nu kan jag meddela! :) Jag tror inte hon är på väg ut, det är inga värkar, men trångt är det onekligen.

Kram
E.

6 kommentarer:

Gilla Yoga sa...

Hej!

Vad roligt att du har en blogg, upptäckte den idag på FB. Snart kommer nog ditt lilla troll ut ska du se, även om väntan kan vara olidlig!

Kram Linda (Sahlén)

Jörgen sa...

Kan bara instämma Snart kommer X ut.

//Jörgen Sahlén

marie sa...

Som vi saknade dig under helgens spektakel i Vadstena. Det kom inte lika mycket folk som vanligt... hur kunde alla veta att du inte var med???

Kram från sosse-fen!
(Staffan har nu bestämt att jag är sosse och därmed ond!!! Håller med om det mesta =))

Hansinga sa...

Var den spänstige mannen väldigt mager i så fall kanske han förankrat sig med ett rep till cykeln för att inte blåsa av om han får motvind.
Kram pappa.

Malte och Hilma sa...

Det där med Milton kör vi också med, klurigt ;)

Malte och Hilma sa...

Så måste jag ju gratulera till lilltjejen på bloggen också, verkar ju konstigt annars ;) Ska bli kul att få se bilder när du hinner lägga ut några. Kramar