Familjen Hultgren hälsar dig välkommen!

Vi hoppas att du ska trivas hos oss.


måndag 13 juli 2009

Ingen action här inte...

Efter att igår haft förvärkar till och från hela dagen har jag nu haft en alldeles lugn natt! Blä, vad trist!

Thomas har visat sig vara väldigt skrockfull och vill inte att bebben kommer idag, eftersom det är den 13:e!! Det skiter jag högaktningsfullt i bara den kommer ut! :)

Vi funderar på vad man kan hitta på en vanlig måndag, men hittills har vi inte kläckt någon bra idé. Några tips?

På återseende!
E.

3 kommentarer:

lena2 sa...

Men lilla gumman ut och piska mattor eller vad dom nu säger ska vara bra för att sätta fart på dom små liven. Det är inte farligt att födas den 13 (min mamma fyller 82 år idag). På grund av henne är jag hemma idag men det är fortfarande SMS som gäller. Håller tummarna som dom börjar ömma.
Kram Lena

Elisabeth sa...

Fortsätt håll tummarna. Du kan väl också lida lite nu när jag snart ska "bajsa ut ett bowlingklot" :D

Det blir nog inte den 13:e... Nu är vi hemma och jag har inga känningar än...

kram E.

lena2 sa...

Aj, aj då, men det är ju ett par timmar kvar (ibland går det fort). Annars kanske det blir en ny liten kronprinsessa....... 14/6
Tummarna ja, dom ramlar snart av.
Tänker på dig/Lena