Familjen Hultgren hälsar dig välkommen!

Vi hoppas att du ska trivas hos oss.


torsdag 23 juli 2009

Dagens foto och namnet!

Det blir inte mycket tid till något egentligen när man har en liten i huset. Idag har det mest ammats, bajsats och sovits. Det sovs en lång stund på mig och eftersom jag inte hade hjärta att flytta på mig så var jag parkerad i soffan ett par timmar. Ingen ordning alls! :)

Namnet är nu spikat. Det blir Nelly Sofia Elisabeth. Ser hon ut som en sån tycker ni?

Och nu var hon hungrig igen! Vi ses en annan dag!
Kram
E.

5 kommentarer:

Gilla Yoga sa...

Hon är verkligen en liten prinsessa! Vilken söt liten mun! Vackra namn ni har valt.

Kram Linda

Malte och Hilma sa...

Det var verkligen en liten goding du hade där inne. Jättegullig och finfina namn! Förstår att ni är jättelyckliga allesammans. Kramar

marie sa...

Jag tycker mer hon skulle heta typ, hmm... nu vet jag: Nelly Marie. Mycket finare!!!! Eller så kan hon heta marimekko i andranamn. =)=)=)

längtar!

kram

Elisabeth sa...

Men marimekko låter så...taget. Eller jag vet inte... ;)

Kram E.

Pila sa...

Jättefint namn, det tycker vi alla i familjen. Kram från Pia, Uffe o grabbarna