Familjen Hultgren hälsar dig välkommen!

Vi hoppas att du ska trivas hos oss.


lördag 18 juli 2009

Regnig dag

När jag skulle sova igår hade jag ont. Det var så pass att jag inte kunde somna. Jag låg vaken nästan tre timmar. Det kom värkar ibland var 10:e minut, men ibland gick det en halvtimme. Det är ju svårt att veta, men självklart måste värkarna komma oftare för att det ska vara på riktigt. Till slut blev det i allafall lugnt och jag somnade.

Idag är det riktigt föda-barn-väder! Regnigt och grått. Men eftersom det inte är något jag kan styra över (varken födandet eller regnet) så fick vi fundera ut någon annan passande aktivitet. Så jag ska kolla hur det ser ut med bio. Ice Age 3 får det bli. Jag kan ju inte köpa biljetter i förväg, så vi får väl hoppas att inte hela sta´n får samma tanke. Men den har gått ett tag så det är nog lugnt.


I slottsskogen

Ha en bra dag!
E.


Inga kommentarer: