Familjen Hultgren hälsar dig välkommen!

Vi hoppas att du ska trivas hos oss.


onsdag 15 juli 2009

Fortfarande lugnt här.

Inatt vaknade jag av en förvärk 2.15. Men jag somnade om...och nästa gång jag vaknade var jag bara kissnödig. Det är en härlig pirrig känsla mitt i smärtan varje gång det gör ont. Konstigt kanske, men jag längtar så efter att få träffa min lilla skrutt att jag helt ärligt vill känna den där rätta smärtan nu!

Jag har lagt till en ny besöksräknare. Ska kolla hur många personer som läser min blogg. Den andra som visar på över 1000 nu (så kul!!!!) visar ju antal besök. Vilket såklart betyder att jag trissar upp den några snäpp varje gång jag skriver ett inlägg också. Den nya ska bara räkna varje person en gång, om det nu fungerar. Vi får väl se...

Du, 1000:e besökare, måste varit inne mellan 23 och 11... vem är du? Jag menar allvar med en present. :)

Nu ska jag ta en dusch. Inga planer för dagen alls.
Kram
E.

Inga kommentarer: