Familjen Hultgren hälsar dig välkommen!

Vi hoppas att du ska trivas hos oss.


torsdag 9 juli 2009

Hundvakter.

Vi har ännu mer att göra idag! Förutom att serva finskor. Eftersom Thomas morfar, Brolle, fyller 85 år idag så har vi hand om Trix. Barbro och Göran bjuder nämligen ut Ulla och Bror på lunch och då är det svårt att ha Trix med sig. Just nu sover han, men innan var vi nere vid sjön. Han blev så lycklig och hade vi inte haft koppel på hade han säkert simmat iväg! Helt orädd!


Blöt hund!

4 kommentarer:

Hansinga sa...

Det är ju en Spaniel, spanlar är galna i vatten jag har själv haft en för att apportera sjöfågel som jag jagade i en fjärran ungdom, den var så ivrig så den hoppade till sjöss varje gång jag rörde på mig. Den skrämde bort många fåglar, vilket jag nu är glad över eftersom jag har en annan inställning till jakt nu.
Pappa.

Elisabeth sa...

Ja, Trix var helt galen!

Jag tycker också det var tur att den skrämde bort fåglarna istället. Du känner ju mig... ;)
/ Elisabeth

marie sa...

... för du har ett speciellt gott öga till fåglar?????? Hmmm...

Hur som helst är bilden när thomas rastar hunden i SJÖN, underbar!

Smack the pony; me like!

May the force be with you! Känner på mig att du frå värkar i natt eller detta dygn!

kram marie

Elisabeth sa...

Min far är ff fascinerad över att jag grät mer när djur dog på film än när människor gjorde det. Alltså när jag var liten. Nu tycker jag det är sorgligt med människor också. Minns Denny i Grey´s...!!!

Vadå, är det inte så man rastar hundar på stranden...i koppel, från bryggan. Smidigt! :)

Inga värkar än...

Kram E.