Familjen Hultgren hälsar dig välkommen!

Vi hoppas att du ska trivas hos oss.


onsdag 15 juli 2009

Boktips och småvärkar....


Jag har precis läst ut en bok som jag vill rekommendera! Livets aviga och räta av Kate Jacobs. Du kan läsa om den här. Det var en bok som var så där mysig att återvända till. Jag blev intresserad av att lära känna de olika personerna mer och brydde mig hur det skulle gå för dem. Jag vill varna lite för att den även är sorglig. Det var jag inte beredd på och i mitt tillstånd bölade jag rätt friskt. Men det är rätt så skönt att göra det också ibland.

Just nyss kollade vi på TV. Ett bakom-kulisserna-reportage från Harry Potter. Jag och Max är Potter-frälsta och vill gå och se den senaste filmen Harry potter och halvblodsprinsen. Nu är det inte så lägligt att boka biljetter och helt omöjligt att bara åka in och tro det finns kvar samma dag. Så vi får nog vänta lite. Men på något sätt måste vi få se den!

Under programmet hade jag några molande förvärkar. Inga jättekraftiga, men de kom med jämna och ojämna mellanrum. Jag håller tummarna för att något är på G. Gör gärna det ni med! :)

Vi säger så här... har jag inte skrivit något nytt inlägg innan kl 12 imorgon så kanske det hänt något!
Ha de´!
E.

Inga kommentarer: