Familjen Hultgren hälsar dig välkommen!

Vi hoppas att du ska trivas hos oss.


torsdag 9 juli 2009

Tack Finland!

Jag har så tråkigt!! Jag bara väntar... och väntar...

Igår satte jag in lite kort i album, men så tog albumet slut så nu måste jag köpa att nytt om jag ska forsätta med det...

Det är tur att jag fått min lilla finska! Det är nämligen så att jag sålt lite grejer på Tradera. Nu när jag inte är me&i-säljare längre har jag sålt av några plagg där. Finnarna är väldigt förtjusta i dessa plagg och en av dem frågade lite försynt om jag kanske kunde köpa en t-shirt åt henne från me&i:s webshop. Det går nämligen bara att handla där för oss i Sverige. Jag sa Ok och informerade henne om porto och sånt. Då blev hon som tokig! Alltså "very happy!" (som hon skrev) och ville beställa massa grejer! Först lite försynt igen två klänningar... men igår fick jag en lista på 8 plagg som hon ville ha!

Nu ska jag roa mig med att ta reda på vad hela detta kalaset kan gå på i frakt och HUR jag skickar 12 plagg till Finland på bästa sätt.

Så idag fick jag ju något att göra i allafall. Tack vare min lilla finska... :)

Kiitos Soumi!
E.

4 kommentarer:

lena2 sa...

Här är en till som väntar o väntar. Det är väl i alla fall skönt för dig att det inte är så otroligt varmt längre. Kommer nog att åka bort ett tag nu utan tillgång till dator, tanken ger mig lite panik får väl åka hem med jämna mellanrum. Ha det bra o lycka till.
Kram Lena

Elisabeth sa...

Vill du ha ett sms istället? men då måste jag ju ha ditt nummer... Kan du inte maila mig det?

Du vet elisabeth.hultgren@edu...

/ Elisabeth

lena2 sa...

Det vill jag gärna. Kolla majlen.

Elisabeth sa...

Perfekt! Då blir du en av de första som får veta... De´ du! :)
E.