Familjen Hultgren hälsar dig välkommen!

Vi hoppas att du ska trivas hos oss.


tisdag 7 juli 2009

Årets Lisebergsbesök!

Igår vaggade jag runt på Liseberg. Vi var där hela familjen och Thomas mamma Barbro. Jag och Babsan åkte inget men grabbarna köpte åkband alla tre och sprang runt. Alex får åka det mesta nu, utom Balder och Kanonen och någon annan värsting. Jag hade lite svårt att titta när han åkte Slänggungorna. Han var helnöjd och sträckte upp armarna i luften. Thomas ropade åt honom att hålla i sig! Hua!




Vi var där i 7 timmar. Det sista satt vi och såg genrepet inför Lotta på Liseberg. Idag är jag rätt trött och kommer att ta det lugnt.

Lägger in en film där Alex kör Knatterally:

...och en från Jukebox. Jag hade fullt sjå att få med dem på filmen! :) Det är en minst sagt snurrig historia. Ni kan ju roa er med att räkna hur ofta de skymtar förbi. Jag kanske kan dela ut ett litet pris till den som får ihop flest gånger...

Ha dé!
E.

2 kommentarer:

marie sa...

Jag såg dem 52 gånger!!

och ja, jag läer din blogg och håller med om mina tjejer. Vill tillägga att dina killar är ena riktiga godingar, så himla gulliga och omtänksamma!

Tack för maten!

Elisabeth sa...

Då vann du!!!! :)

Du är visserligen den enda som räknat och kommenterat så det var ingen strid på kniven direkt. Nu ska jag bara tänka ut ett bra pris... Återkommer! ;)
Kram
E.