Familjen Hultgren hälsar dig välkommen!

Vi hoppas att du ska trivas hos oss.


lördag 4 juli 2009

På tur...

Jag är ff här! Vi har bara varit iväg igår så det blev inget bloggande. Vi tog en dagstur till Varberg där Malin och Niklas hyrt en stuga. Det var väldigt mysigt. Jag var rädd att jag skulle försmäkta i värmen, men nere vid havet fläktade det skönt. Dessutom hade Thomas tänkt på mig och tagit med ett parasoll och en brassestol. Så där satt jag som en stor badboll i skuggan hela dagen. Det var mycket behagligt.




De andra badade. Alex fångade krabbor mest hela tiden. Han hittade även både maneter och sjöstjärnor. Spännande...


Max byggde en banan i sanden.


Sedan hjälpte han Thomas att smörja ryggen... blev lite mycket bara...
















Så hade vi det! :)
Kram
E.

Inga kommentarer: