Familjen Hultgren hälsar dig välkommen!

Vi hoppas att du ska trivas hos oss.


söndag 25 oktober 2009

Söndagsshopping

Idag har jag och Nelly varit på klädparty. Hemma hos Malin blev vi bjudna på fika och shoppingmöjligheter. Me&i... vår favorit så klart!

Jag måste hålla i slantarna nu när jag går hemma och myser hela dagarna. Konstigt nog är jag inte lika mycket värd nu...om nu inkomsten är ett mått på mitt värde... Så när man precis fått en flicka får man inte köpa allt man vill till henne. Livet är bra orättvist! ;)

Jag var i alla fall tvungen att köpa en plyschklänning med moln. Ni ser ju varför!!

Nu ska vi snart äta grönsaksoppa (det blir sånt nu när pengarna går till molnklänningar!) och pannkakor. Och nästa vecka har jag fullt hus eftersom det är lov! Det blir visserligen sovmorgnar, men desto livligare förmiddagar. Man kan inte få allt! :)

Kram E.

Inga kommentarer: