Familjen Hultgren hälsar dig välkommen!

Vi hoppas att du ska trivas hos oss.


torsdag 1 oktober 2009

Fy f.. vad jag är bra!

Jag känner mig som en duktig mor nu. En riktigt redig och präktig sådan! Igår pysslade jag med Alex och granntjejen. Vi gjorde fantastiska blommor! ;)


Idag har jag både hunnit med en dusch, en stund på spikmattan, kört två maskiner tvätt OCH bakat en långpannekaka. Jag ska nämligen till jobbet imorgon och bjuda på fredagsfika. Så en till likadan måste jag göra innan dagen är slut. Visst har jag rätt att känna mig rätt duktig!? Men jag ska försöka att hålla fötterna på jorden och inte bli alltför mallig...

Spikmattan kan jag meddela gjorde ont!! Men jag vet att det blir bättre och det var ju inte så att jag dog direkt. Herregud, jag födde barn för två månader sedan... Ooops..nu lät jag visst lite mallig...sorry.

Slutar med en bild på Nelly Nöjd:



Högfärdiga hälsningar
E.

4 kommentarer:

Gilla Yoga sa...

Jag tycker gott att du kan slå dig själv lite på bröstet! Generellt är vi alldeles för dåliga på att tala om vår förträfflighet, till och med för oss själva.

Så du är allt precis så jäkla bra som du känner dig!!!
Kram Linda

Elisabeth sa...

Tack! :)

lena2 sa...

Hej!

Ja, du är verkligen bra. Ser fram emot fikat i morgon. Älskar ju sötsaker, speciellt hemgjorda och det är ju båda. Måste jag välja tar jag nog den som ger ljud ifrån sig och rör på sig.
Kram Lena

PS Trodde du skulle avslöja vad det var i långpannan, men ack vad jag bedrog mig.

Elisabeth sa...

Nä, innehållet var en överraskning! Men det var sannerligen sött!! :)

Trevligt att ses idag!
Kram E.