Familjen Hultgren hälsar dig välkommen!

Vi hoppas att du ska trivas hos oss.


måndag 26 oktober 2009

Skönsång...

Jag har en låt på hjärnan... Det är Euskefeurats En fri man. Jag går och nynnar den hela tiden. Fast jag kan inte hela texten och just det gör mig lite irriterad. Så jag bestämde mig för att googla på den. Hittade inte just den, men hamnade på Youtube och hittade en annan riktigt bra låt av Euskefeurat (en musikgrupp från Piteå för de som inte vet...). Jag är uppvuxen på detta:



Såja, nu fick jag ur den där första låten ur hjärnan! Nu tog denna plats istället! Aldrig får det vara riktigt tyst där inne...

E.

2 kommentarer:

Marie sa...

Tycker det är härligt att det rör sig där inne!!

Hansinga sa...

Det är roligt se att äpplet faller imte så långt från päronträdet,dom är mina idoler.
Kram pappa.