Familjen Hultgren hälsar dig välkommen!

Vi hoppas att du ska trivas hos oss.


onsdag 14 oktober 2009

Framme i norr

Nu är vi på plats i Luleå. Igår landade vi på Kallax en kvart försenade. Resan gick jättebra. Nelly visade inte tillstymmelse till att få ont i några öron. Jag och Alex klarade oss också bra genom att tugga tuggummi. Resan tar ca 1 timme och 45 minuter när man flyger direkt som vi nu gjorde. Helt OK. Skönt att slippa byta i Stockholm, men planet är ganska litet och det är lite läskigt tycker jag. Jag är absolut inte flygrädd, men när jag har med mig barnen kommer tankarna ibland...

Alex var jätteduktig!

Idag har jag och Nelly gått en liten sväng på sta´n. Vilken lyx att bo mitt i centrum så här! Jag glömde t.ex. plånboken och det var ju bara att gå hem och hämta den! Nackdelen är väl just att det blir en hel del spring på sta´n bara för att det är så nära. Det gäller att nöja sig med fönstershopping i så fall.
Nu ska det bli mat här. Jag har det bra! :)
Kram E.

Inga kommentarer: