Familjen Hultgren hälsar dig välkommen!

Vi hoppas att du ska trivas hos oss.


fredag 2 oktober 2009

Fullspäckad fredag

Idag har vi ränt runt hela sta´n halva da´n! Vi åkte redan i morse till mitt jobb för att bjuda på fredagsfika och hälsa på barnen. Nelly sov hela tiden så jag hann umgås med både barn och vuxna. Mysigt.


Sedan amning och till Alex skola för att hämta honom. Till City för att handla och till Max klass för att lämna ett gäng fredagsklubbor. Det är inget jag gör varje vecka, men jag tyckte det var på sin plats eftersom vi blivit sena i morse och Max som skulle till badhuset med klassen hade så´n tur att vi mötte bussen och de stannade så han kunde hoppa på. Det var lite kaotiskt kan man säga... Så jag tackade genom att lämna klubbor till hela gänget... tyckte det var lite kul. I alla fall så tog vi sedan en sväng till Knalleland eftersom Alex ska på kalas i helgen. Lego är väl aldrig fel som kalaspresent!? DÅ var Nelly våldsamt hungrig igen och skrek hela vägen hem. Tur att vi bor nära Knalleland... av många anledningar! :)


Nu är Thomas och Alex på simskola. Max har en kompis här och Nelly sover. Då bloggar mamman! Fast jag tog lite kort på Nelly innan. Hon är ju så duktig...sitter redan själv! ;)





Ha en skön fredagskväll!

Kram E.

Inga kommentarer: