Familjen Hultgren hälsar dig välkommen!

Vi hoppas att du ska trivas hos oss.


lördag 31 oktober 2009

Minnet är kort?

Idag har vi haft besök av prästen. Vi bjöd på muffins och till slut gick han med på att döpa Nelly nästa helg... Nä, nu skojade jag ju. Klart han inte tog emot mutor. Han döper henne gärna utan muffins!

Vi valde i alla fall psalmer och hade det riktigt trevligt.

Nu ska vi snart fixa mat innan Max och Alex ska ut och tigga godis! Max får sällskap av tre kompisar som kommer hit klockan sju. Alex ska gå med Tilde. Och inget godis innan maten vet ju alla, så vi måste äta innan dess. Benfri kotlett och potatisgratäng blir det. Jag skulle fixat en Halloweeninspirerad efterrätt, men den skulle göras redan igår och stå i frysen över natten och jag har helt tappat det ur minnet! Jag fattar inte hur jag lyckades med det! Kan man skylla på amningspsykos?!

Nelly är glad fast mamman har dåligt minne.
Ha en trevlig Halloweenkväll!
Kram E.

Inga kommentarer: