Familjen Hultgren hälsar dig välkommen!

Vi hoppas att du ska trivas hos oss.


lördag 24 oktober 2009

Fot-Nelly

Nelly tycker om sina fötter! Hon kanske blir en så´n där fotfetishist. Vi har visserligen inte kollat om hon gillar andra människors fötter... Det kanske bara är de egna hon blir så här fascinerad av. Om jag petar min 41:or på hennes näsa är det ju inte säkert att jag får samma reaktion. Ingen fara, jag tänker inte testa! Det lär väl visa sig så småningom.





Jag hann inte blogga igår. Först var jag på fredagsfikat på jobbet. Mums! Sedan hem och amma och äta lunch och så iväg för att hämta Thomas på hans jobb. Sedan till Knalleland för att leta gympaskor till Alex. De vi köpte för...hmm... 2 månader sedan har gått sönder! Kallas visst kvalité! Nu hittade vi ett par superfina, vita med guld... coolt, tyckte Alex.


Hem igen och medan Thomas och Alex var på simskola förberedde jag maten. Nelly var halvnöjd så jag bar omkring en del också. Sedan var det ju fredagsmys! Så hade den dagen kommit och gått.


Vi skulle testa tillägg för första gången igår också hade vi tänkt. Så att jag skulle få sova lite längre första passet på natten. Det gick inte alls! Nelly totalvägrade att svälja överhuvudtaget! Jag kan till viss del förstå henne. Jag smakade för att kolla temperaturen och det var riktigt äckligt!! Men å andra sidan tror jag inte att jag gillar bröstmjölk heller. Och den smakar ju mumma enligt Nelly! Vi ska testa igen, men jag är rädd för att jag får ställa in mig på att sova i 3-timmarspass ett tag till... Fast värre saker har väl människor överlevt!?


Kram E.

Inga kommentarer: