Familjen Hultgren hälsar dig välkommen!

Vi hoppas att du ska trivas hos oss.


onsdag 7 oktober 2009

Hotet avvärjt?

Efter tips från pappa så kollade vi igår upp vårt Telia säker surf och laddade hem något. Detta något scannade av och spanade in i minsta fil under kvällen igår. Det hittade infekterade filer och när det var klart kunde vi äntligen ta bort det där luriga antivirusprogrammet som poppade upp varningar och hindrade mig vart jag än ville gå!!

Nu verkar min kära vän frisk och kry igen och fungerar som hon ska.

Idag får jag besök av Anja. Hon har lånat ut båda sina barn så hon kommer antagligen sitta här och rulla tummarna snabbare och snabbare. Hon säger att det ska bli skönt, men vänta bara när abstinensen slår till! Tur att jag har en Nelly att låna ut en stund då! ;)

Kram E.

Inga kommentarer: