Familjen Hultgren hälsar dig välkommen!

Vi hoppas att du ska trivas hos oss.


lördag 10 oktober 2009

Slemlördag

Idag har mina kära vänner från Högskoletiden varit på besök. Vi kallar oss S.L.E.M. vilket står för Sara, Lotta, Elisabeth och Marie. Visst är vi coola som har ett gängnamn liksom :)

När vi träffas konstaterar vi alltid att vi träffas alldeles för sällan! Vi har ju så kul! Detta måste vi ta tag i... livet är för kort för att inte träffa dem man tycker om! Goa vänner växer ju faktiskt inte på träd!


Marie och Ines

- Jag gillar henne, säger Wilma om Nelly.

Sötnos!

Hugo som kommer krossa flickhjärtan med de ögonen!!

Nu har fotbollen börjat och ibland känns det som om jag är den enda i världen som inte bryr mig... (Jag bryr mig för att man borde, inte för att jag bryr mig.) Heja Sverige! ;)

Ha en härlig kväll!

Kram E.


1 kommentar:

M:et sa...

Håller med om allt i det inlägget!!!

M:et i S.L.E.M.