Familjen Hultgren hälsar dig välkommen!

Vi hoppas att du ska trivas hos oss.


torsdag 15 oktober 2009

Böket innan lugnet...


Nu håller Nelly på att somna i sängen bakom mig. Alex sover redan i extrasängen i mamma och pappas sovrum. Vi hälsade på hos Uffe, Pia och Fredrik ikväll. Nelly var inte helt nöjd. Lite vanligt kvällsgnäll så där. Men hon höll sig vaken hela vägen hem och efter att jag tagit på henne pyjamas och burit runt lite kunde jag lägga henne i sängen. Hon har säkert legat där en halvtimme nu. Vaken, men inte arg. Bökar runt och suger frenetiskt på nappen... och nu tror jag hon sover....
Bilder från igår:
Pappa ville ha bildbevis på att hon håller på att nypa av honom fingret... Om han får men för livet behövs visst underlag för en stämningsansökan...

Jag ska kolla på United states of Tara i kanal 9 kl.22.05 tänkte jag. Hoppas jag kan det... En kul serie för er som inte upptäckt den än!
Ha det bra!
Kram E.

1 kommentar:

Thomas sa...

Vi har det lugnt och skönt hemma i Frufällan men vi saknar er allt! Krama mina barn!

Puss T