Familjen Hultgren hälsar dig välkommen!

Vi hoppas att du ska trivas hos oss.


onsdag 10 mars 2010

Vårmyssen...

Svärmor/farmor kom förbi med en mössa till Nelly. Den blir fin till den rödrutiga vårjackan jag köpt. Så nu vill vi ha VÅÅÅÅR!

I morse innan vi diagnostiserat Alex så funderade vi på vad han kunde lida av. Han kom då själv med ett mycket gulligt förslag:
- Jag kanske har halsförlust... :)

Och nu gick Max förbi och frågade varför jag lagt in en bild på Nils Karlsson Pyssling...

Mina söner är rätt kul emellanåt måste jag få säga.
Kram E.

3 kommentarer:

Hansinga sa...

Ja, dina söner har humor.
Kram pappa.

SARA sa...

SV
Jo, jag är riktigt sugen på att köpa den klänningen nu! :)
Vad söt Nelly är och vad fina kläder hon har :D

Elisabeth sa...

Får man en liten tjej efter två grabbar blir det en hel del kläder köpta! :)
Man blir nästan lite galen ett tag. Men det går över hoppas jag.
Kram E.