Familjen Hultgren hälsar dig välkommen!

Vi hoppas att du ska trivas hos oss.


torsdag 18 mars 2010

Home sweet home!

Det är härligt med semester men så skönt att komma hem!! Nu har jag påbörjat det trista uppackandet och tvättandet och när alla kommit i säng får jag en stund egentid framför datorn. Jag har saknat det här...

Men, vi har i alla fall haft det jättebra! Alla dagar bjussade på solsken. Lite blåsigt, men hittade man bara lä så var det riktigt varmt. Jag somnade i solen utanför stugan en dag då Nelly sov inne. Jag hade dörren på glänt och vaknade av telefonen. Som tur var kanske, det stramade lite i ansiktet på kvällen, så mycket längre tid i solen hade nog inte varit så bra. Men skönt var det! :)

Max som stod på utförsskidor för första gången i sitt liv var jätteduktig!
- Jag börjar få kläm på det här nu, sa han efter tre åk.


Alex prickar torkade fint i den friska fjälluften!

Nelly satt mest i vagnen, men en tur i pulkan blev det också.

Vår stuga/lägenhet. Fjällripan 6D.

Nu ses vi snart igen!
Kram E.

1 kommentar:

Hansinga sa...

Ni verkar ha haft en bra semester,kul.
Kram pappa och mamma