Familjen Hultgren hälsar dig välkommen!

Vi hoppas att du ska trivas hos oss.


söndag 28 mars 2010

Söndagens jobb

Idag har vi röjt i källaren. Thomas i garage och trappa. Jag i mitt krypin.

Nu när jag blivit besatt av att sy haklappar så har symaskin och tyger spritt ut sig i vardagsrummet ett par veckor. Inte jättekul att se varje dag. Så jag tog tag i saken och fixade plats i mitt rum i källaren. Nu när det inte är så kallt ute längre kan man ju faktiskt vara där lite längre stunder än en kvart!

Så efter lite komprimerande och slängande fick jag in tyger och kommande Tradera-grejer i bokhyllan.


Alex skruvade ihop ett köksbord och vips fick jag en rejäl yta för tillklippning och sömnad!

Thomas och Nelly provsatt min nya verkstad och att döma av minerna trivs de bra! Jag kanske rent av får sällskap här nere ibland!

Nu kan jag gå och sova med gott samvete. Tänk att det alltid känns så bra att GÖRA något så här på helgen. Se resultat!
Go´natt!
E.

2 kommentarer:

Veroniqa sa...

Vilket underbart tyg du har på väggen! Så glad man blir av det.
Och så blir jag lite avis på din ordning...du förstår när du sett MITT syrum. ;)

Jörgen sa...

Visst är det härligt när man röjt och fixat. Det svåra är bara att komma igång...