Familjen Hultgren hälsar dig välkommen!

Vi hoppas att du ska trivas hos oss.


fredag 5 mars 2010

Plötsligt vänder det!

Några dagar den här veckan har Nelly inte varit nöjd... Det har blivit mycket bära med trött mamma och trött tjej. Men så bajsade (jag vet!!!) Nelly igår. Mycket! Hade jag inte haft hämningar så hade jag lagt upp en bild på det.

Ja, jag fotade! För att Thomas skulle få se!

I alla fall så skedde detta stora på pottan efter tre bajsfria dagar. Nelly skrek och skrek och det tog minst en kvart. Det var riktigt jobbigt...även för mig! Men till slut var det över och hon somnade utmattad i min säng. Nu är bajset inte längre hårt och det har efter detta bajsats tre gånger till. En gång på potta och två i blöja.

Magen är mjuk och go igen och det märks på humöret! Livet leker igen och idag kommer Max hem! Vi ska hyra film och köpa pizza. Fredagsmyyyys!
Kram E.


Inga kommentarer: