Familjen Hultgren hälsar dig välkommen!

Vi hoppas att du ska trivas hos oss.


måndag 22 mars 2010

Det som göms i snö...

Nu smälter snön lite varje dag och saker avslöjas. T.ex...

...hur trappan frusit sönder i vinter. Härligt med lite jobb nu på vårkanten.

De där äpplena vi aldrig plockade upp i höstas. Skulle inte de bli jord?

Hinkar har vi tydligen så gott om att ingen ens känner igen dem när de smälter fram....

Och eftersom detta nu är något av en bajsblogg, så får jag väl visa det här. Vi har ganska gott om den här sortens skit just nu. Jag gissade först på haren som skuttar runt här på kvällarna, men kallas inte hans bajs för harpluttar? De här är liksom inte så pluttiga... Någon som kan identifiera den skyldige?

Finns lite överallt nu...

Bajsexpert efterlyses!

Det var allt för den här "vårdagen-som-kom-av-sig-och-började-snöa"!
Kram E.


4 kommentarer:

Jörgen sa...

Ser inte det ut som grannens avföring...:-)

Elisabeth sa...

Ja, det skulle inte förvåna mig!! :)

MalinJ sa...

Elvis has sometimes left the building...

Elisabeth sa...

Ja, det är rätt likt kattskit... Den lille j.... Glömmer han att ta på sig halsbandet en dag får jag väl skjuta honom, eller hur är det nu?

Nääää, jag älskar ju Elvis! :)
Kram E.