Familjen Hultgren hälsar dig välkommen!

Vi hoppas att du ska trivas hos oss.


fredag 12 mars 2010

Prickrapport nr 2

KABOOM!
Hörde ni explosionen igår när alla dessa prickar ploppade upp?

T.o.m. på tungan! Alex räknade till 14 koppor i munnen.


En föraning hur det kan se ut om acnen slår till i tonåren?

Men han rockar ändå!!! ;)

Tänk om man skulle ha en tävling? Det är ju så populärt på alla bloggar numera. Gissa hur många prickar Alex har och vinn... vadå?... ett signerat foto... en årskonsumtion av potatismjöl...? Nä, kanske inte ändå. Jag överlåter tävlingarna åt de som har nå´t att komma med.
Kram E.

4 kommentarer:

Hansinga sa...

Det var den prickigaste unge jag sett! Men du kommer att synas bra i snön om du ramlar i slalombacken på söndag.
Vi tycker synd om dig mormor och morfar.

Elisabeth sa...

Ja, plötsligt förstår jag inte hur jag kan vara så förtjust i prickar... Men det är ju inte riktigt såna här jag menar!
Jag har förberett Alex på att han kanske får vara i stugan med mig och Nelly första dagen i Sälen om inte prickarna börjar torka. Men vi hoppas fortfarande på det bästa.
Jag ska hälsa Alex att ni tycker synd om honom! :)

Pila sa...

Oj vad mycket prickar. Krya på dej Alex. Kram från oss!

Jörgen sa...

Aj