Familjen Hultgren hälsar dig välkommen!

Vi hoppas att du ska trivas hos oss.


måndag 1 mars 2010

Min Max...

Just nu sitter Max på en buss på väg tvärs över Sverige till Gamleby, någonstans norr om Västervik. Kunskapsskolan lägger en vecka där varje år för att jobba intensivt med de praktiska ämnena. Framförallt slöjd.

Så nu ska Max vara där den här veckan... en hel vecka!! Det pirrar i magen på både honom och mig just nu. Han har sagt att han inte vill åka, men i morse verkade han ändå rätt förväntansfull. Jag tror att han kommer hem stärkt av detta! Men jag kommer att sakna honom!!!

Finaste Maxen i världen!!

1 kommentar:

Gilla Yoga sa...

Åh... jag kan tänka mig att det värker lite i mammahjärtat efter din "lille kille", eller är det just det som är grejen... när de inte är våra "små" längre utan gör längre och längre utstickare på egen hand.

Kram Linda