Familjen Hultgren hälsar dig välkommen!

Vi hoppas att du ska trivas hos oss.


lördag 13 mars 2010

På återseende.

Alex koppor har börjat torka. Fast det har nog också kommit några nya under natten, så än är han ju inte smittfri. Han ser så bedrövlig ut att jag inte vill lägga ut en bild på honom. Det skulle nästan vara taskigt. Min lille skrutt.

Just nu sover han, mitt på dagen. Händer nästan aldrig! Mina söner är sällan stilla även om Max har fått ett tonårslugn över sig som ibland gränsar till medvetslöshet. Hur seg kan en tonåring vara utan att somna stående?

Imorgon åker vi i alla fall till Sälen några dagar. Det blir nog inget bloggande förrän vi är hemma igen. Men då blir det bilder och riktiga rövarhistorier från fjällvärlden! ;)

Nu ska jag baka en kaka som vi ska ha med och smaska på i solskenet (som vi räknar med att vi har varje dag!).

Vi ses i slutet på veckan!
Kram E.


Inga kommentarer: