Familjen Hultgren hälsar dig välkommen!

Vi hoppas att du ska trivas hos oss.


söndag 10 januari 2010

Vår helg.

I helgen hade vi en helg utan planer. Ändå blev det fullt upp. Det känns som om vi hunnit med mycket. Härligt!

Igår var jag och Alex på tennisträning. Han var ensam! Så första 20 minuterna blev det privatlektion. Han lärde sig nog en massa! Sedan fick han vara med två andra killar. De var säkert 2 år äldre och hade spelat längre. Men jag tyckte Alex hängde med bra. Efter tennisen åkte vi till sta´n. Tog en fika och fixa present till Thomas. Mysigt.

När vi kom hem tog jag och Nelly ett bad.

På kvällen konstaterade vi att det inte fanns något kul på TV som passade oss alla, så vi spelade Pictionary. Det var jättekul. Sånt skulle man göra oftare!! Som vi skrattade! DET var riktigt lördagsmys. Sedan såg vi på Ice age 3.

Idag var vi på lampaffären. När stjärnan i vårt stora fönster nu ska ner vill vi ha något annat där. Men vi kom bara hem med nya lampskärmar till vardagsrummet. Efter lunch ringde Alex Cornelia och hon kom hem till oss. Thomas tog med sig dem och Max ner på isen för att åka skridskor. Riktigt kul hade de! Jag fixade fika som de fick när de kom hem. Sedan badade Alex och Cornelia. Med badkläder så klart. - Vi kan ju inte visa oss nakna!! sa de. :)

Efter maten skulle jag och Alex sy en Tamagotchi-väska. Viktiga saker!! Men nålen gick av så det blev inget med det. Om en stund ska vi kolla Johan Falk på TV. Imorgon börjar Alex skolan igen. Max har lov 2 dagar till.

Våra skridskoåkare!



Ha det bra!
Kram E.

Inga kommentarer: