Familjen Hultgren hälsar dig välkommen!

Vi hoppas att du ska trivas hos oss.


söndag 17 januari 2010

Kalasrapport


Nu har vi haft kalas igen. Tacos, cheesecake och godis så att magen står i fyra hörn! Thomas fick pengar och eftersom vi numera är gifta och hälften av allt han äger är mitt, så var det en riktigt givande dag för mig med! ;)

Nelly skötte sig bra, fast hon verkar känslig för när det blir mycket omkring henne med nya ljud och så. Hon är så nöjd och glad ett tag, men hon slappnar inte av och blir till slut tji på allt! Jag minns inte alls att grabbarna var så känsliga. Men så´n är hon och det är ju bara bra att vi upptäckt det. Inte för att vi ska undvika kalas och nya miljöer, utan för att vi kan förstå och möta henne på rätt sätt när det händer. För hon är samtidigt en nyfiken tjej som gillar när vi åker någonstans eller har gäster...en stund i alla fall.

Vi hade, som jag skrev igår, besök av två hundar också. Trix och Bonus. Två små svarta yrväder som busade runt. Men efter att ha rasat av sig lite var de jättelugna och fina.


Alex är en riktig hundvän...


Nu kollar vi Johan Falk - Vapenbröder och imorgon kollar jag reprisen på Damernas detektivbyrå... Same procedure...

Ha de´! Kram E.


Inga kommentarer: