Familjen Hultgren hälsar dig välkommen!

Vi hoppas att du ska trivas hos oss.


onsdag 13 januari 2010

Skolstart.


Precis hemkommen efter att ha varit med Max en stund under hans första skoldag på Kunskapsskolan. Jag stannade fram till 10 då rasten var slut. Innan dess hade de fått information och gjort några lära-känna-övningar.

Känslan efteråt nu är bra. Jag tror att allt kommer bli jättebra för Max. Han var så klart väldigt pirrig och jag som känner honom såg att han var spänd. Men så är det ju!! Jag hade också pirr i magen!! Det sista som hände var att en av tjejerna sa - Max, ska du hänga med upp till salen?!

Det känns ju hoppfullt!! :)

Max kanske själv tar sig för att blogga lite någon dag. Jag ska uppmuntra honom till det. Så håll utkik på Mackans blogg!

Nu har Nelly bajsat!
Tjing E.


Inga kommentarer: