Familjen Hultgren hälsar dig välkommen!

Vi hoppas att du ska trivas hos oss.


måndag 11 januari 2010

Solig vinterdag!


Alex skötte sig exemplariskt i morse. Han åt frukost, klädde på sig och borstade tänderna utan minsta påminnelse. Han hann t.o.m. se en stund på TV innan han skulle gå till bussen. Jag håller tummarna för att det fortsätter så här!

Max njöt av att fortfarande ha jullov. Han har slöat mest hela dagen och verkar lugn inför kommande skolbyte.

När Alex kom hem gick vi ner till sjön för att kolla isbanorna de skottade upp igår. Jag höll på att frysa tårna av mig. Det var ju rätt halt så jag fick stå stilla mycket eller röra mig sakta och då blir det kallt. Men solen sken så det var väldigt vackert. Jag tog lite foton på grabbarna...





Det är inte lätt att klia sig i ögat med visir!

Ikväll ska jag se reprisen av Damernas detektivbyrå. Det är en riktigt bra serie som jag hoppas ni också upptäckt! Den går på söndagar så igår missade jag det p.g.a. filmen vi såg. Men ikväll får jag en andra chans, 21.30 i svt24, som tur är.

Kram E.


Inga kommentarer: