Familjen Hultgren hälsar dig välkommen!

Vi hoppas att du ska trivas hos oss.


måndag 15 februari 2010

Tänder (plural!!) fångade på bild!

Det blev några försök, men till slut fick jag dem på bild!!

Vill inte visa!!! Biter ihop!

OK, lite snabbt då....

Zooooom... Titta! TVÅ stycken!

Här har vi sportlov. Det var skönt att slippa gå upp halv sju idag. Nelly sov ända till åtta. Vaknade jättenöjd och myste med sina bröder en stund innan vi åt frukost. Både Max och Alex har varsin kompis här nu och jag har lagat fisk och tre olika såser (till Nelly).

Nelly provsmakade förresten kyckling, broccoli och klister-potatis till lunch. Hon åt, men rös efter varje tugga så jag tror att konsistensen var annorlunda mot burkmaten. Men jag försöker igen. Hon vänjer väl sig. Hon verkade i alla fall gilla smaken för hon gapade efter mer hela tiden.

Nu bajsar hon. Så nu vet ni vad jag gör en stund framöver!
Baj, baj! E.


2 kommentarer:

Hansinga sa...

Hej Nelly, är det riktigt säkert att du har två tänder så det inte är två risgryn som du inte hann svälja ned innan mamma fotade?
Kram morfar och mormor.

Elisabeth sa...

Jag äter inte ris...
/ Nelly