Familjen Hultgren hälsar dig välkommen!

Vi hoppas att du ska trivas hos oss.


lördag 6 februari 2010

Kakor och snö.

Imorgon är det dags för me&i-party igen. Ny kollektion och växande Nelly. Då finns både ett behov och ett begär! Det ska bli kul att shoppa lite.

Jag ska bjuda på fika och har bakat tre olika sorter. De blev riktigt smarriga! Kokostosca, jordgubbskaka och kolasnittar. Eftersom det är så himla mycket snö består förberedelserna även av skottning den här gången. Vi blir ganska många och som det såg ut innan fick det plats två bilar på vår infart. Nu kan vi nog parkera fyra där. Men svettigt blev det! Thomas fick ta över och göra klart när jag gav upp.

Malin var så vänlig att föreviga detta ögonblick när hon gick förbi och även om jag här ser ut som om jag mest funderar så skottade jag också!

Nu är det Melodifestival!
Kram E.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tycker det ser lite slappt ut det där med skottanden. Ser ut som en stattist. Var det så? Fotomodell ligger inte så långt borta. Eller hur?
Svärfar

Hultis sa...

Svärmor ser fram att få smaka på kakorna. Kanske "Gubben" får smaka lite också?

Elisabeth sa...

Gubben får smaka...bara han tar tillbaka det där med slappt!! Jag kan väl inte hjälpa att fotografen inte kunde fånga hur jag kämpade i mitt anletes svett! :)
Kram E.