Familjen Hultgren hälsar dig välkommen!

Vi hoppas att du ska trivas hos oss.


söndag 7 februari 2010

Lyckad träff.

Mycket trevlig me&i-träff här idag! Jag tror att de flesta hade det bra. Alla pratade och fikade och såg nöjda ut. Det blev till slut 10 gäster. De allra, allra trevligaste!! Tack för att ni kom! De handlade riktigt bra så jag tror även Helena (säljaren) var nöjd. Jag handlade så klart också! Till mig och Nelly blev det varsin sådan här:


Nelly fick även rosa tights och Alex fick en svettisjacka och en t-shirt. Jag känner mig nöjd med mina inköp.

Ikväll går det en film som vi har sett så jag kollar nog Damernas detektivbyrå idag istället för reprisen imorgon. Förra avsnittet var riktigt spännande!

Hoppas på milt väder imorgon så vi kan gå en promenad, lillstrumpan och jag.

Ha en härlig söndagkväll!
Kram E.


Inga kommentarer: