Familjen Hultgren hälsar dig välkommen!

Vi hoppas att du ska trivas hos oss.


torsdag 11 februari 2010

Kallt idag!

Innan vi skulle på vår lilla promenad idag provade jag något för att förstärka värmen lite. Mössan vill gärna glipa lite precis vid öronen...



Men hur sött det än var så tog jag bara en extra tunn mössa under istället. Det blev också bra... inte lika roligt, men bra.

Idag är det 20 år sedan Nelson Mandela frigavs. Detta firar vi lite extra i vår familj eftersom Nelly här hemma ibland går under namnen Nelson, eller lilla Mandela. Vi tycker det är hemskt gulliga namn, men inget vi ropar på sta´n direkt. Hon kanske inte uppskattar om just de smeknamnen hänger kvar i tonåren...

Kram E.

3 kommentarer:

Thomas sa...

Nu är ju jag en smula partisk, men det KAN inte finnas något sötare på denna jord! :-)

T

Veroniqa sa...

Guuuu, så söt!!!

Hansinga sa...

Vilka fina bilder, och roliga. Nu är väl jag också part i målet men jag håller med Thomas även om jag tror att "på denna jord" blir svårt att bevisa.
Kram pappa