Familjen Hultgren hälsar dig välkommen!

Vi hoppas att du ska trivas hos oss.


tisdag 9 februari 2010

Jag lever!

Nä, nu är jag trött... men ett litet livstecken tänkte jag ge ifrån mig.

Idag har jag och Nelly varit och handlat mat och det har inte blivit av att sitta så mycket vid datorn helt enkelt. Det fanns tvätt och annat spännande att ta tag i. 18.00 var det sedan föräldramöte på Kunskapsskolan. Slut tjugo i åtta och så hem. Sedan är det så att så fort klockan passerat åtta blir det full rulle här hos oss. Alex ska i säng, Nelly vill ha uppmärksamhet och Max kanske har något skolarbete med sig. Det brukar inte bli tid till något datorsittande i alla fall. Så nu när alla snusar gott i sina sängar sitter jag här.

Skit också! Kom på att det inte finns någon nappflaska till imorgonbitti. Måste ner och diska en!

Sov gott!
Kram E.

Inga kommentarer: