Familjen Hultgren hälsar dig välkommen!

Vi hoppas att du ska trivas hos oss.


fredag 4 september 2009

Sovrapport och spindeldjur...


Idag ska jag och Nelly och handla, så jag måste göra mig klar för att komma iväg direkt efter matningen. Hon äter inte varannan timme längre utan håller sig till var tredje ungefär. På natten lite längre. Första sovpasset har nu varit fyra timmar några nätter. Skönt! Det har blivit så att hon äter, sedan kan det gå en timme då hon är vaken men börjar bli seg. Skriker så man får vagga och bära. Vi försöker kolla lite TV eller nå´t. Sedan går vi och lägger oss och efter att hon skrikit en stund, då jag vaggar henne i famnen, har jag kunnat lägga henne bredvid mig på hennes egna kudde. Hon somnar, jag somnar och hon sover tills det är dags att äta. Ca fyra timmar efter att hon fick mat. Så skulle det infalla sig så att jag får mata henne precis vid läggdags kan jag alltså få sova fyra timmar i sträck! Vore skönt... Plötsligt händer det...

Ikväll ska vi på kräftskiva. Vi ska vara i familjen Jagetuns garage! Bilder kommer. Vi var där i onsdags och "pimpa" stället...alltså dekorerade. :) Det blir nog riktigt mysigt. Då gör det inte så mycket att regnet öser ner som nu... fast lite lugnare väder får det gärna vara. Det skulle vara mysigt att ha öppna dörrar och få liiite utekänsla. Vi håller tummarna.


Ta vara på helgen nu!
Kram
E.

Inga kommentarer: