Familjen Hultgren hälsar dig välkommen!

Vi hoppas att du ska trivas hos oss.


måndag 28 september 2009

Idétorka

Jag kommer mig inte för att skriva. Det beror både på tidsbrist och brist på fantasi. Jag vet inte vad jag ska skriva om. Det känns inte som om något jag kommer på intresserar någon annan... Det är lite tomt i skallen. Jag har haft ont i den också, skallen alltså, de senaste dagarna. Det kanske är därför det känns så trögt.

I söndags fick jag i alla fall det mesta gjort på min lista. Det viktigaste, att ta kort på mina barn, blev en uppfräschning här på bloggen. Jag ska försöka ta fler kort någon dag. Det saknas bilder när Nelly ler. Men hon var nog lite smått chockad av allt som hände och tittade mest fascinerad på alla runt omkring henne. Ibland såg hon t.o.m. livrädd ut. Men det var hon nog inte...


Några bilder blev riktigt bra och visst duger de till både tidningen och julkort. Så vi får väl se om det blir en ny omgång.

Igår hämtade jag ut min spikmatta som jag beställt. Jag har inte provat den ännu. Men det blir förhoppningsvis en stund idag. Jag borde väl passa på innan Alex kommer hem. Jag har nämligen lovat att pyssla med honom och det var det enda han pratade om i morse. Han längtade så!

Ha en härlig höstdag!
Kram E.

4 kommentarer:

Gilla Yoga sa...

Hoppas att du kommer gilla din spikmatta, jag tycker att det är toppen! Min mormor som alltid haft mycket värk både här och där brukar till och med sova på sin.

Vilka fina bilder, dina/era barn har fantastiska ögon!!!
Kram Linda

Vanilla sa...

Hej Elisabeth! Kikar in på din blogg för första gången. Jättefin bild på dina barn i headern! :-) Kram

Hansinga sa...

Jag tror inte på spikmattor! Så du kan väl försöka övertyga mig om dess nytta sedan du sovit gott en natt på den.
Kram pappa.

Elisabeth sa...

Hej på er!
Linda, Tack! Jag är själv rätt nöjd med just deras ögon!

Vanilla, kul med en ny läsare! Hittade Alex Schulmans blogg tack vare dig.

Jag tror på spikmattor! Och tomten! Det är väl inte riktigt meningen att man ska sova en natt på dem, men visst ska jag göra det för din skull, pappa. Blir knivigt att amma Nelly bara. Men säger du det så... ;)

Kram E.