Familjen Hultgren hälsar dig välkommen!

Vi hoppas att du ska trivas hos oss.


onsdag 9 september 2009

Lite torka igen...

... jag får inte mycket skrivet just nu. Det är så mycket annat jag borde göra så mitt samvete hindrar mig. Men ni ska inte tro att jag får så mycket annat gjort heller! I måndags var jag duktig dock. Vi hade på söndagskvällen burit ner alla lådor med barnkläder och skor från vinden. Fyllde upp sovrummet. Så måndagen ägnade jag åt att gå igenom allt. Jag fick ihop två lådor och en papperskasse med kläder som vi skänkte bort. Skor fyllde jag tre papperskassar med. Tjoff! iväg till Vitryssland! Kvar blev en liten låda till Nelly med mest regnkläder och lite jeans & tröjor som fortfarande kändes OK. En liten och en stor låda till Alex med Max gamla kläder stl 134-160. En låda med skor. Vi skänkte alltså mer än vi sparade. Skönt! Nu är det bara resten kvar på vinden... leksaker och annat vi samlat på oss. Hur lyckas man hamstra så mycket?!

Max har varit hemma förkyld mån-tis och Thomas tis-ons. Thomas är alltså hemma idag. Alex var snorig i morse så vi får se om det blir hans tur snart. Jag känner mig rätt pigg än (peppar,peppar...) så jag hoppas jag klarar mig. Det vore trist att inte få gosa med Nelly! :)

Nu ska jag duscha och så får vi väl se om jag orkar ta en fight med resten av vinden idag...

Kram E.

Inga kommentarer: