Familjen Hultgren hälsar dig välkommen!

Vi hoppas att du ska trivas hos oss.


onsdag 16 februari 2011

Vad jag gör...

Vi har det bra. Men det är jättekallt och vi är mest inomhus. Idag var det "bara" -23 , men igår var det -27. Då värkte det i ansiktet när jag och Nelly vågade oss ut en liten stund. Jag tror i och för sig inte att Nelly hade ont... då hade hon nog gråtit eller nå´t. Men på mig kändes det som om pannan skulle spricka. Jag hade mössa om någon undrar! Nelly satt lägre och mer skyddad.

Vi åker hem på fredag. Då ska Thomas laga fläskfilé och jag ska få rödvin. Det ska bli gott.

Jag sitter mycket framför datorn och kollar runt på allt möjligt. Bl.a sybloggar. Herrejesses så många det finns och så duktiga människor är!! Jag får lite prestationsångest, men samtidigt blir jag inspirerad. Idéerna snurrar i huvudet och jag är så sugen på att testa och sy en massa nya grejer.

Två av de bästa är sytt eller vurm som hennes märke heter och örnnästet. Jag blir så imponerad och kommer säkert stjäla en och annan idé i framtiden. Spana in!!

Kram E.

Inga kommentarer: