Familjen Hultgren hälsar dig välkommen!

Vi hoppas att du ska trivas hos oss.


söndag 6 februari 2011

Bajs!

Nu var det länge sedan jag skrev om bajs! Så nu tar vi en runda i ämnet....

I morse hade Nelly en up & go-blöja från Pampers. De är inte lika täta som de vanliga (vi gillar ICA:s blöjor här). Jättesmidiga att ta på, men som sagt, inte lika täta. Så när Nelly satt på ryamattan och bajsade fick vi bajs i ryamattan!

Under torkandet av själva Nelly hamnade bajset dessutom här och där även uppe vid skötbordet. Både jag och Thomas trampade t.ex. i varsin klutt som trillat av. Till slut blev det ett bad för att fräscha upp den lilla kroppen efter allt kletande.


Sådär ja, nu har vi väl fått nog med skitsnack för ett tag!
Kram E.

ps: Känsliga läsare borde väl ha anat redan vid rubriken var detta skulle barka hän... så jag hoppas att ni inte läste!

1 kommentar:

Hansinga sa...

Hej. Efter att jag läst hur ni grisat omkring med bajset så hoppas jag att ni också badat.
Kram, pappa.