Familjen Hultgren hälsar dig välkommen!

Vi hoppas att du ska trivas hos oss.


onsdag 23 februari 2011

Dax för nästa...

...att få feber. Nelly har haft en orolig natt. Vaknat en gång i halvtimmen skulle jag tro. Det var iallafall med så jämna mellanrum att jag inte lyckades somna förrän efter två. Så idag är jag trött. Nelly har lite drygt 38 i temp, men det är ju en sån där mittemellan temp. Hon är rätt pigg, men också rätt känslig. Minsta motgång och hon blir ilsk! Hon går runt, runt och river ut saker från lådor och skåp så mycket hon hinner!

Ska jag vara helt ärlig hade jag nästan sett fram emot idag. Alex fortfarande hemma eftersom han hade feber igår, Nelly en stund på dagis och jag vid symaskinen.... Lite av en drömdag... en dröm som sprack inatt. Poff!

Nu verkar det som om jag får vara glad om jag får sova en stund idag medan Nelly sover, eftersom fyra timmars sömn gör mig till en trött och ganska sur mamma. Stackars mina barn som måste vara hemma med mig idag! ;) VASM (Vård Av Sur Mamma)


Inga kommentarer: