Familjen Hultgren hälsar dig välkommen!

Vi hoppas att du ska trivas hos oss.


måndag 21 februari 2011

Är det möjligt...

...att åka på spa och komma hem ännu tröttare än när man åkte?

Vi hade jättekul och damerna jag åker med är skittrevliga!! Vi har redan börjat planera vår nästa resa! Men att först ligga i en bassäng eller sitta i ångbastu hela dagen och sedan dricka rödvin till mitt i natten gör en alldeles vanlig liten 3-barnsmamma alldeles förfärligt sömnig. :)

Så igår när jag kom hem var jag väldigt seg. Men jag var inte ensam... Alex blev plötsligt väldigt hängig och klagade på huvudvärk. Han la sig på soffan och somnade! När vi tog tempen hade han över 39 grader. Så idag är han hemma. I morse, efter frukost, hade han 38,3 så han bör ju bli hemma imorgon också. Men jag har en ny elev att välkomna så det får Thomas ta.

Hoppas nu att Nelly klarar sig! Hittills är hon mest arg och ropar när hon inte får som hon vill. Hon har börjat visa en ganska bestämd vilja och ett hiskeligt humör. Men det går över fort, så hon verkar inte vara särskilt långsint och det är ju skönt.


Alex fryser så han äter minsann apelsin med mössa på.

Här hoppas vi nu på snabbt tillfrisknande!
Kram E.


Inga kommentarer: