Familjen Hultgren hälsar dig välkommen!

Vi hoppas att du ska trivas hos oss.


fredag 25 februari 2011

Helg!!

Gud, så skönt! Det här är en helg som jag verkligen behöver. Hoppas det blir en lugn helg, men att jag ändå känner att jag hinner med en massa!!! Paradox?

Ja, ni vet hur det är! :)

Veckan har varit ganska tuff med sjuka barn, lite sömn, mycket på jobbet och den där känslan av att inte hinna med. Nästa vecka ser rätt tuff ut den med, så den här helgen behöver jag ladda de berömda batterierna.

På söndag ska jag på House of Lola-party. Jag har spanat in denna fina röda tunika. Får se hur den ser ut i verkligheten... men visst är den snygg!?



Nu blir det sova och hålla tummarna för att sömnen blir lite mer ihållande än tidigare i veckan. En sovmorgon hade varit fint, men det är nog att hoppas på för mycket. Det gäller att nöja sig med det lilla. Ha en härlig helg så ses vi snart igen. Kanske i en röd tunika...
Kram E.


Inga kommentarer: