Familjen Hultgren hälsar dig välkommen!

Vi hoppas att du ska trivas hos oss.


fredag 18 februari 2011

Från 100 till 0 på en halv dag.

Hemma igen! Som vanligt sorgligt att lämna mor och far, men skönt att komma hem.

Den här gången måste jag lidit av någon sorts abstinens för så fort jag kom hem var jag hyperaktiv i några timmar. Medan jag packade upp (och bara det var väl duktigt gjort...inte väskor ståendes halvuppackade i en vecka!) hann jag köra och hänga två tvättmaskiner, vika och fota nya tyger, blogga, rensa ur Alex garderob på för små tröjor, bygga ihop Nellys tält, frilägga bilder i datorn och hålla ledstång medans Thomas mätte. Puh, vilken energi.

Nu har den runnit ur mig fullständigt och jag sippar rödvin i soffan.

Imorgon packar jag igen och åker med ett underbart gäng tjejer på spa!!

Nästa gång vi ses bör jag således vara ännu mer avslappnad och dessutom nymasserad! Nice! :)
Kram E.


1 kommentar:

Anne sa...

SPA låter fantastiskt. Hoppas du blir lika mör som en gummikvinna... Själv ska jag upp i backarna i Idre. Allt annat än mjuk i kroppen, ska du veta. Kram Anne