Familjen Hultgren hälsar dig välkommen!

Vi hoppas att du ska trivas hos oss.


fredag 11 februari 2011

På plats!

I Luleå hos mamma och pappa. Vi stannar en vecka och ska få palt! Lycka!

Det är ganska kallt. Idag var det -21 grader när vi gick ut en sväng. Vi har packat lätt och varken jag eller Max har med oss långkalsonger. Men vi överlevde. Det var ansiktet som frös mest och där hade ju inga långkalsonger hjälpt ändå. Imorgon ska jag klippa mig. Lite nervöst... Jag har ingen aning om ifall de kommer få ordning på mina virvlar... Det kan ju sluta hur som helst! :)

Igår var vi hos Stefan och fikade. Då såg vi ut så här:

Ha en trevlig fredagskväll!
Kram E.

4 kommentarer:

Thomas sa...

Hejhej! Ser ut som om Max messar. Kan det vara möjligt?

Puss T

Elisabeth sa...

Heeela tiden!!! :)

Thomas sa...

Ja undra om han knäcker 5000 sms...

Elisabeth sa...

Är redan uppe i 6237 tror jag... ;)