Familjen Hultgren hälsar dig välkommen!

Vi hoppas att du ska trivas hos oss.


torsdag 3 februari 2011

Mysteriet löst!

Thomas är inte dum han... Han kom på anledningen till att jag hade 95 besökare igår och antagligen varför jag har 27 redan nu... Om man googlar på hotellet vi har bokat i Turkiet så kommer vår blogg upp! Jag kommer att ta bort det inlägget, för även om det är jättetrevligt med besökare så blir jag lite skraj när det blir så många. För att inte tala om Thomas...

Det är inte bara fika stup i kvarten som en pensionär han vill göra, han är även lite orolig inför allt detta "nya" med bloggar och INTERNET! Huuu, läskigt!!! ;)

Jag blir mest skraj för att jag får någon konstig prestationsångest... måste ju leverera en intressant blogg om nästan 100 läsare hälsar på! Huuu, läskigt!!!

Ja, vi kanske är lite syskonlika till utseendet min man och jag, men vi är ganska olika på andra sätt.

Nu undrar säkert alla hur det gått med min fisa-i-soffan-dag! Jodå, vi har spenderat mycket tid i soffan. Efter frukost satt vi där länge och kollade Teletubbies och kramades. Nelly är ganska kramig på torsdagar då jag jobbat två dagar. Och inte mig emot så klart, fast det blir inte så mycket gjort. När hon somnade passade jag på att sy klart några vimplar som var beställda. Men hon sov inte så länge så nu går hon runt mig och gnäller lite för att jag är så förtvivlat tråkig!! Gå och diska eller nåt sa jag nyss... och då gjorde hon det:

Se så roligt det var! Told you so!

Nä, nu får jag väl rycka upp mig och göra något kul för Nelly (som nu tröttnat på diskandet och klättrar på köksstolarna)... En promenad brukar uppskattas, så det får det bli!
Kram E.


2 kommentarer:

Thompa sa...

Japp olika är vi och det är tur tycker jag. För tänk om du hade envisats med att pusta på mina 20-tums fälgar istället för att sy vimplar. Fan vad nervös jag hade blivit! :-)

Det är sant, jag tycker inte man ska lägga ut saker och ting på nätet hur som helst. Att mormor och farmor kan följa vår vardag är bara kul men när över 95 pers, dom flesta helt okända kan sitta och titta på vår söta dotter som sjunger "akta dig akta dig" känns det väl sådär. Men men, det är väl inte så farligt kanske. Bara en känsla jag fick...

Men nu är ju Turkiet-inlägget borta så då är det väl lugnt. Men tänk vad gött det ska bli! Lite paraplydrinkar i höstmörkret har ju aldrig döat nån.

Puss och kram!

T

Hansinga sa...

Jag ser på Nelly att hon vill ha en diskmaskin, fattar ni inte det?
Kram pappa.